koopkoepel
  • Samenaankoop
  • Wet overheidsopdrachten
  • Opleiding en netwerking
  • Over Koopkoepel
  • Contact
  • Aanmelden

Koop-wijzer

Handige info,
eenvoudig beschikbaar.

Documentatie
Hoe kies ik de juiste afvalzak?
Hoe omgaan met leveranciers in het kader van informatieveiligheid?
Wat is het verschil tussen gegevensbescherming (GDPR) en informatieveiligheid?
Algemene info rond brandblustoestellen
Werking Koopkoepel
Inventaris, restcatalogus en andere producten
Een toegewezen leverancier biedt je een bijkomend contract aan? Wat nu?
Ik heb een lopend contract dat afloopt tijdens de looptijd van het dossier van Koopkoepel. Kan ik inschrijven op het dossier?
Info over prijsaanpassingen
info over de mogelijke verlengingen in een dossier
Korting contant zegt u?
Verplichte afname
Krantjes
De pijlers van koopkoepel - editie 1 - juni 2017
Koopkoepel in 't kort - editie 2 - februari 2018
Opleiding & kerncijfers - editie 3 - juli 2018
Samenaankoop & de werking van projectleiders en projectcommissies - editie 4 - februari 2019
Onze adviesverlening - editie 5 - augustus 2019
Juridische procedures & advies - editie 6 - januari 2020
Samen aankopen & de rol van de projectleider - editie 7 - oktober 2020
Wegwijs in de wetgeving rond overheidsopdrachten - editie 8 - februari 2021
Expertise als motor van onze organisatie - editie 9 - januari 2022
Wij zijn er voor u met raad & daad voor zorg & welzijn - editie 10 - maart 2022
Wij zijn er voor u – editie 11 - december 2023
Waar maakt Koopkoepel het verschil – editie 12 - oktober 2024
koopkoepel
Koopkoepel vzw

Kleine-Bassinstraat 16, 8800 Roeselare / T 051 23 25 20

0535.738.522


RPR Gent afd. Kortrijk

 

LinkedIn
Dossiers
toegewezen dossiers
koopplanning
Koop-wijzer
documentatie
werking Koopkoepel
krantjes
Koopkoepel
FAQ
lid worden
projectleiders
vergaderruimtes
Klanten
suggesties
probleem melden
Legal
privacy
intern reglement
statuten
website by comma, brand strategists